Cum returnez un produs
Cum returnez un produs? La Fabrica de Stickere aveti 15 zile pentru anularea și returnarea comenzilor. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti un email cu numarul comenzii din sectiunea Contact. Veti primi banii inapoi garantat atat timp cat produsul returnat nu a fost deteriorat sau aplicat ( in cazul stickerelor perete ). Pentru mai multe detalii vezi pagina Termenii si conditii.
Mentionam ca va trebui sa suportati costurile expedierii produselor.
În UE aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna produsele cumpărate și pentru a cere rambursarea totală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă pentru toate achizițiile. Iată câteva produse exceptate:
- bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade determinate
- produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
- înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire
- conținutul digital, dacă ați început deja descărcarea sau vizualizarea în streaming
- bunuri cumpărate de la persoane fizice
- contractele urgente de reparații și întreținere – dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.
Menționăm că această listă nu este exhaustivă
Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.